Wszystkie rowery Shengmilo są objęte roczną gwarancją naszego producenta dla właścicieli na wszystkie wady produkcyjne.
1. Gwarancja na elementy elektryczne
Komponenty elektryczne: Silnik, kontroler, akumulator, ładowarka, elektryczna przepustnica, czujnik wspomagania pedału są objęte gwarancją przez 6 miesięcy, Gwarancja na wyświetlacz na instrument przez 12 miesięcy.
Podstawowe części: Gwarancja na ramę 12 miesięcy, gwarancja na koło zamachowe 3 miesiące.
Części eksploatacyjne: Opony i hamulce są częściami zużywalnymi i nie są objęte gwarancją
Gdy produkt jest nienormalny, skontaktuj się z obsługą klienta tak szybko, jak to możliwe, z przyjemnością rozwiążemy problem za ciebie.
Informacje kontaktowe:
E-mail: info@shengmilo-bikes.com
Jaka jest aplikacja: +8617620358622
Nie demontuj go samodzielnie, aby dział techniczny nie mógł prawidłowo ocenić awarii.
Odrzucimy wszelkie gwarancje dotyczące nieautoryzowanych modyfikacji lub demontażu.
Uszkodzenia inne niż ludzkie, powyższe warunki dotyczą wszystkich produktów do rowerów elektrycznych w sklepie.
Dziękuję za współpracę.
2. Okres gwarancji i warunki dla odbiorców docelowych
Gwarancja jest rejestrowana automatycznie w momencie złożenia zamówienia przez pierwotnego nabywcę w sklepie internetowym. W związku z tym gwarancja należy do pierwotnego nabywcy i wynosi 1 rok od momentu otrzymania gwarancji przez pierwotnego właściciela. Ta ograniczona gwarancja dotyczy tylko pierwotnego właściciela roweru Shengmilo i nie podlega przeniesieniu na kolejnych właścicieli.
3. PROCES POSPRZEDAŻOWY
Wymagania gwarancyjne
Wszelkie roszczenia z tytułu niniejszej gwarancji należy zgłaszać za pośrednictwem firmy Shengmilo i przesyłać do naszego zespołu obsługi posprzedażnej. Dowód zakupu oraz zdjęcia lub filmy uszkodzonych produktów są wymagane w przypadku jakichkolwiek roszczeń gwarancyjnych. Przed zgłoszeniem roszczenia gwarancyjnego zalecamy skontaktowanie się z nami pod adresem info@shengmilo-bikes.com, ponieważ możliwe jest łatwe rozwiązanie problemu. Ważna reklamacja gwarancyjna zostanie rozpatrzona przez Shengmilo w ciągu 1 roku od pierwszego zakupu.
Shengmilo nie wymieni żadnej części bez uprzedniego obejrzenia zdjęcia lub filmu uszkodzonego produktu. Klienci muszą dostarczyć nam dowody.
Żądanie uszkodzenia przesyłki
W rzadkich przypadkach otrzymane przedmioty mogą ulec uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku uszkodzenia przesyłki prosimy o kontakt pod adresem info@shengmilo-bikes.com i przesłanie nam dowodu w postaci zdjęcia lub filmu.
Wszystkie akcesoria nie będą objęte wymianą ani odszkodowaniem, jeśli zostaną porysowane lub zgubione podczas transportu.
Uwaga: nie przyjmujemy reklamacji uszkodzeń transportowych w ciągu 7 dni od otrzymania produktu.